HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Szürke hétköznap

2010.10.12. 23:35 torzonborzocska

De tényleg csak azért, hogy ne gondolja azt mindenki, hogy az élet fenékig tejfel, mi pedig itt csak dáridózunk, szánsájn, hepinesz. Szóval nem. Merthogy esik. És egész héten esni is fog. Talán szükséges elgondolkodni egy áthelyezési kérelmen, mert ez így nem tartható. Demoralizáló, unalmas, szürke. Fotózni sem lehet: egyrészt megázik a kamera, másrészt minden szürke. Mélységet legfeljebb a hetedikről tudok a képekbe csepmészni. Ha jól számolom, úgy 3,5 másodperc erejéig (9,81 m/sec2). Aztán placcsanás és laposság  (vagy életszerűbben: sok-sok szilánk és törmelék) lesz belőle.

Az áthelyeztetéssel még várok, legyen az a H terv. Helyette inkább fókuszálnék a hétvégi kalandozásra. Egy biztos: az időjárás-előrejelzésnek nagy szerepe lesz abban, melyik tenger partjára akarok majd eljutni (Most Montenegró/Koszovó és Görögország verseng épp egymással a buksimban).
Dönteni - úgy tűnik - lesz időm, mert ma is, mint a hét többi napján is várhatóan, egy egész napos megbeszélgetésen ücsültem. Nem mondom, figyel az ember, de azért nehéz lenne azt állítani, hogy 100%-ban leköti a szellemi kapacitásait. Sőt. A lábam is mindig fickándozik.

Olyannyira megterhelő ez a rengeteg üldögélés a bőrfotelban, hogy munka után már alig vártam, hogy elmehessek futni. Hát úgy is lett! 3 dolog maradt meg belőle:

1. Az új futóruhám kényelmes, csinos(?), nagyszerű! Egy hibája, hogy nekem kb. 0 fokban lesz tökéletes,  9-10 fok mellett kedves gesztussal is lágyítva szavam durvaságát "belerohadtam". Ez van. Nagy hőt bírok termelni és különben is hogy fázhatnék, mikor fagyállóval itatott anyám kiskoromban? Pechjére túléltem. Humánkísérletnek drága, kudarccal végződő kísérletnek katasztrofálisan veszteséges projekt lehetett... :) Bocsi!
Más: szükségem lesz új futócipőre, a bal lábam széle megint nagyon fáj:(


2. Holnaptól borfesztivál van a főtéren, már építik a bodegákat. A szervezőknek üzenem: remélem, lesz sült kolbász és zsíros kenyér is, sok-sok hagymával, különben ki nem látogatok! Persze a célközönség valószínűleg nem a magyar táplálkozási kultúra csúcsával, hanem sokkal inkább a sokféle szőlőfajták rohadó levének ízlelgetésében lesz érdekelt... hajrá! Apropó lejárt szavatosságú szőlő... félve kérdem: mazsola lesz?


3. Válogatott focimeccs volt ma a stadionban! Macedónia Oroszország legjobbjait verte mínusz eggyel, 82 percig őrizve az eredményt még gólhátrányban is. Láttam valahol egy erre vonatkozó plakátot a múlt héten, de teljesen kiment a fejemből. pedig megnéztem volna! A stadion is érdekelne belülről és az orosz válogatottat sem látja az ember minden nap.
Ha már erre járunk: lehet, hogy zárt kapus meccs volt? Nem, nem valószínű. Volt szotyoládéárus. Meg fantaárus. És még zászlóárus is. Meg dudaárus. De ezek viccesen csendben ácsorogtak egymás mellett a sötétben a felső parton, ahogy én futottam el "mellettük" az alsón. Olyanok voltak, mint valami mozgó szobrok. OK, belátom, hogy csendes magányukban nem lett volna túl sok értelme lekiabálni egymás haját 5 peták reményében, de mégis fura volt. Várták, hogy majd valaki arra megy. De senki. A megerősített rendőri védelem tesztelése az általam ismert időpontban elmaradt. Pedig a Vardar mentén, mintegy 500 méteres partszakaszon álltak őrt a páncélos zsernyákok. Vagy hatan. De az is lehet, hogy csak ötöt láttam. Mindegy. Ez pont hattal (vagy öttel) több, mint ahány rendbontó vagy szurkoló akadt a környéken. Teljes csend, a fenti körülményeken és a nappali fényárban úszó pályán kívül semmi sem utalt az eseményre.

Kíváncsi vagyok, hány másodpercig húznák a helyi erők egy Fradi-ÚTE meccs előtti/utáni testedzésben... se megfélemlítő tömeg, se pajzs, se könnygázgránát, de még egy egészen gebe lovuk sem volt! Tulajdonképpen most melyikünk az elmaradott?

1 komment

Címkék: időjárás rendőrség borfesztivál stadion eső futás újpest fradi focimeccs skopje

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr382366942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maf fia 2010.10.13. 07:43:08

Van egy kis trágyi tévedés sztem, anyukád fogyállóval itatott, olyan kis mellyes vagy...
és jó a szöveged, le is tettem egyéb olvasmányaimat
süti beállítások módosítása