HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Semmi különös

2010.10.01. 14:23 torzonborzocska

Este nem írtam. Valójában ez csak annak köszönhető, hogy nem történt semmi különös. Reggel, befelé menet nagyon erősen törtem a buksim, de tényleg semmi:

  • Nem szorultunk be reggel a liftbe. Ezt megtette helyettünk valaki más, úgy tíz perccel a mi reggeli indulásunk előtt.
  • Nem estünk ki egyik taxi alján/oldalán sem. Szerencsére. Bár tény, hogy oldalsó visszapillantót 3-ból csak 1 alkalommal láttam magam mellett és hogy az egyikben erősen hiányos volt a kárpit elöl. Is.
  • Nem ettem semmit napközben, mert elfelejtettem a nagy pörgésben. Amikor rájöttem, már nem volt értelme nekiállni, mivel tudtam, hogy pár óra múlva dőzsölés köszönt reám.
  • Nem kellett segítséget kérnem a mexikói étteremben a gazpachomat követő extrémmód hatalmas adag, hihetetlenül ízletes sült oldalas elfogyasztásához sem. Éppen. Már épp fontolgattam pedig. Azért elég rosszul aludtam. De én akartam húst, sok-sok húst enni. Kedves gesztus volt az étterem részéről, hogy köretként mindössze egy kanál rizst tálaltak a 30-40 deka hús mellé. Így legalább nem kellett kidobni.

De, talán mégis történt valami! Szilvitől megtudtunk egy fontos definíciót: "azok a helyek, ahol alulról felfelé tör a víz a városban... na azok a szökőkutak".

Összességében azt mondanám: macedón tartózkodásom első hónapjának elteltével (augusztus 31-ére datálható projektes megjelenésem) már oly' mértékben akklimatizálódni látszom, hogy alig kapom fel a fejem a hétköznapi apróságokra, amiktől olyan színes , vidám itt az élet. Megszoktam, megszerettem.

Vagy... lehet, hogy tényleg csak nem történt semmi különös?

Szólj hozzá!

Címkék: taxi vacsora gazpacho lift szökőkút mexikói szilvi skopje

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr12337240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása