HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

És lőn!

2010.09.21. 16:57 torzonborzocska

Tegnap azt kívántam, hogy Áronék vigyék magukkal a rossz időt és tessék: reggel ugyan még kicsit cidri volt (értsd: 14 fok, kék ég, napsütés), de délutánra visszatért a megszokott meleg. 29 fokot mutatott a buszmegállóban a digitális hőmérő, de többnek érződött a házak között. Ki tudja, miért, valahogy ez mégis jobban vonz, mint az otthoni ősz.

Normális ember ilyen melegben mindent megtesz, hogy hűtse magát. Én viszont sosem voltam normális, bevallom. Reggel találtam egy nagyszerű feladatot, amivel sikerült úgy lekötnöm Katerinát (macedón kolléganőm, aki hamarosan hosszabb pihenőre megy, mivel már a hetedik hónapban jár második gyermekével), hogy megfeledkeztünk a reggeliről vagy tízórairól vagy akármiről, és csak güzültünk lelkesen. Nem is nagy baj, hogy nem ettünk. Úgyis az volt a cél az elmúlt napokban, hogy lehetőleg ebéd előtt csak gyümölcsöt (szőlő, barack, körte, sárgadinnye, füge, datolya, mikor mi) toljunk - ez sikerült is általában, csak épp 11-kor mentünk ebédelni:) Ma viszont majdnem délután 1-kor! Viszont a jól végzett munka után finom étek is dukált, így megkóstoltam az autentikus kebabot! Soha többet magyar csevapcsicsi! Ennek íze volt!
A parázson sült, kb. 1 centi átmérőjű és 5 centi hosszú darálthusi rudacskákat tört erős paprika és só 1:1 arányú keverékébe "mártogattuk", hozzá pedig finomra vágott hagymát, illetve ecetes előáztatásban részesült ubit és nagyon vékonyra szeletelt paradicsomot ettünk. Ja, és persze valami házinak tűnő kenyérfélét. Ez aztán az ízkavalkád! Finom volt, elég volt: jól laktam, mint a duda! :)

Persze a szemem nagyobb, mint a szám (bizony:P), úgyhogy ezt követően még beszaladtunk a boltba, ahol vettem még némi gyümölcsöt desszert gyanánt, de végül az megmaradt. Jó lesz holnapra, megvár! Gondolkodtam, hogy kéne vinni belőle némi kóstolót haza, de nem tudom, hogy tolerálnák a gyümik a szakszerűtlen szállítmányozást 30 fokban. Szóval ez még nem kiforrott ötlet. Holnap kitalálom. Minden esetre: kívánságlistát ma estig kéretik leadni, hogy időben be tudjak vásárolni! 

A ma esti program és cél: fotók százainak készítése a városról, hogy legyen mit mutogatni otthon a kíváncsiskodóknak... :)

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás kebab katerina skopje

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr72312901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása