HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Meglepetés!

2010.11.12. 23:41 torzonborzocska

Kétségkívül izgalmas, felettébb élménydús hét van mögöttem. Ráadásul mivel hétfőn mentem el innen és csütörtökön jöttem vissza, kicsit olyan volt, mintha hétvégén lettem volna Pesten. Így az istenért nem bírta megszokni a szervezetem, hogy milyen nap van. Tegnap meg voltam róla győződve, hogy hétfő van, ma már kicsit könnyebben kezeltem a szerda-hangulatot. Aztán egyszer csak leléceltek az emberek az irodából és kínos hirtelenséggel elérkezett a hétvége. Mondhatni rámrontott, lesből, orvul támadva.

Nem készültem fel! Nincs tervem, hova menjek! Pedig megvan minden kis papírkám, no meg a kis paripám: itt vár KID... és most hogy tudom, hogy holnap nem kell dolgozni, már kedvem is lenne menni. Egy dolog tart vissza egy picit: a hétvégén dől el, ki lesz a Forma-1 világbajnoka. Pontosabban ez nem kérdés, hiszen Alonso lesz az, de azért valahogy mégsem tuti: izgalmas futam lesz, az biztos. Ha valamit, ezt muszáj lenne megnézni élőben! Komoly motiváció.

Egyébként most úgy vagyok vele, hogy leginkább Szófiába mennék. Csakhogy tényleg felkészületlenül ért a lehetőség. Egyszerűen kiment a fejemből. :)
Szóval reggel vagy elindulok vagy nem... majd megírom. Utólag! :D

A mai nap a munka mellett az evésé volt. Szokásomhoz híven napközben biodarálóként aprítottam befelé a zöldséget és gyümölcsöt (répa, banán, alma, khaki...). Nem, ez utóbbi nem a végtermék, ez bizony friss állapotában egy igen ízletes gyümölcs. Macedón neve lefordítva japán almát jelent. Lehet, hogy marketing szempontból érdemes lenne átkeresztelni nálunk is... Tehát rágcsáltam. Egyszer csak az emitt látható, igencsak egyértelmű elsődleges nemi jelleget viselő répára lettem figyelmes... 

 

És ha már evés: délben, ebéd helyett egy adag minifánkot, azaz helyi nevén Крофнички-t ettem. Ezek tényleg pici, 3-4 centi átmérőjű, gyűrű formájú fánkocskák, amiket csokiöntettel és porcukorral tálalnak, és az utcán 30, 50 vagy 60 dénáros (140, 250, 280 forint körüli) áron lehet 10-20-25 darabot kapni belőlük. A közepes kiadás így néz ki:

 

Isteni! Ez még a sült gesztenyét is simán veri! És ez főként annak ismeretében ajánlom értékelni, hogy én amúgy nem szeretem különösebben (de leginkább egyáltalán) a fánkot!

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége utazás szófia evés répa minifánk skopje

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr102445509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása