HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Tévé/program

2010.09.16. 22:17 torzonborzocska

Ezt sem hittem volna!

Eljöttem Szkopjéig, hogy rájöjjek, több tucat olyan magyar tévéadó van, amiről (szinte) semmit sem tudok. Sosem láttam, némelyikről nem is hallottam korábban. Otthon ugyanis csak színes hangyafoci van, az is csak a 3 földi sugárzású adó imitálására. Leginkább csak hallgatni érdemes.
Itt ezzel szemben műholdas UPC van, néhány száz csatornával, köztük vagy... nem is tudom... rengeteg magyarral. Minden van, amit ismerek, és kb. még egyszer annyi, amit nem, de egyértelműen magyarul beszél. Fura élmény! Sebaj. Végre nézhetek NatGeot és Discovery-t. Hiányzott már ez a fajta kulturális élmény!

Hogy hogy is keveredtem a tévé elé? Hát... a munka után elmentünk vacsorázni Gáborral és Urmassal. Urmas az az észt tanácsadó kolléga, akivel már a hét elején, a török vacsorán találkoztam. Nem szószátyár, de barátságos ember.
Evés közben (kivételesen nem lakoma volt, csak egy egyszerű tonhalsalátát toltam be) megbeszéltük Gáborral, hogy a hétvégén hova fogunk menni "kirándulni". (Erről még holnap írok úgyis, most nem lövöm le a poént.) Tegnap ugyanis kiderült, hogy ugyanoda terveztünk menni - egymástól függetlenül. Költséghatékonysági és egyéb praktikus okokból azonban összekötjük néhány ponton a programunkat. Szombat reggel indulunk és majd valamikor vasárnap este fogunk hazajönni. Ez tehát egyben azt is jelenti, hogy a hétvégén várhatóan nem leszek netközelben. Bár... a leendő szállásomon (ami mindössze €12 lesz szombat estére!) van ingyen wifi. Kiderül:) 

Mára maradt tehát a pihenés itthon, immár egyedül. Tulajdonképpen rám is fért egy picit az utóbbi idők mozgalmassága után. Mostanra mindenki hazament (Budapestre) már. Érdekes lesz, hogy mire elkezdenék hozzászokni ehhez a nyugalomhoz, hirtelen teltház lesz: vasárnap vagy a jövő hét elején nem lesz szabad hely a lakásban, annyian leszünk! Igaz, csak egyetlen napig.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége tévé vacsora gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr402301795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása