HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Újratervezés

2010.10.15. 22:58 torzonborzocska

Mégsem Koszovó. Az elmúlt pár órában alaposan utánaolvastam, és mindent figyelembe véve úgy döntöttem, nem megyek oda egyedül autóval. Jobb az óvatosság - hiába erős a kíváncsiság és a kalandvágy. Vagy gáz vagy nem, vagy beengednek utána a szerbek vagy nem, vagy kell fizetni 50 eurót a határon biztosítás címszóval vagy nem, vagy kirabolnak fegyveresek vagy nem, vagy megpusztulok valami helyi kajától vagy nem. Ha esetleg más rossz nem történne, az esős időben pokolinak nevezett utak bizonyosan megkeserítenék az életem. Egy biztos: nem kellene sokat tennem azért, hogy életre szóló kaland legyen ebből a kiruccanásból... Hozzáteszem, Albániáról sem olvastam bíztatókat, de ki tudja: lehet, hogy csak szerencsém volt!

Tehát most tente szakkör, aztán ébredés után elindulok. A kérdés csak az, hogy hova. Amerre visz a lábam... teljes felkészületlenséggel és véletlenszerűséggel. Nem a látnivalók, nevezetességek popularitása, hanem a saját kedvem és vágyaim szerint fogok közlekedni. Amúgy is így szeretek:)

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége utazás veszély kaland koszovó albánia

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr242375080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása