HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Mexikói vacsi képekkel

2010.10.05. 21:28 torzonborzocska

Ma két érdekes dolog történt. Nem, az eső már egyáltalán nem érdekes, meguntam! Szóval kettő, ezen kívül.
Az első, hogy Kristijan ma beszerzett egy csomó (6 vagy 7) új telefonszámot és ezzel együtt jópár olcsó, már-már eldobható telefont is. Lefordítva: mától új flottánk van, nekem pedig van macedón mobilom! Azt ugyan még nem tudom pontosan, ez mennyire lesz hasznos eleme az életemnek, de kétségkívül lehetőségek egész tárházát jelenti.:)

A másik: miután a múlt héten ettünk egy nagyon jót a mexikóiban, nem lehetett kérdéses, hogy nem kell sokat várni az ismétlésre. Ma, egyfajta "búcsúvacsoraként" (hiszen holnap este már valahol Szerbia útjain fogok kalandozni hazafelé) ismét ellátogattunk, ezúttal Gáborral és Imrével hármasban az Amigosba.

Ezúttal azonban nem voltam olyan falánk, mint a múltkor: most hagytam magamnak 5 másodpercet a látvány megörökítésére, mielőtt nekiestem elpusztítani a leveskémet, ami ismét Gazpacho volt. Ez híg, hideg paradicsomleves, mellé pedig apróra vágott paprika, hagyma és paradicsom kutyuléka - amit gondosan beleborít az ember a löttybe az első mozdulattal. Az íze olyan, mint egy jól fűszerezett paradicsomlé, csak némiképp nagyra nőttek benne a rostos alkotóelemek.

 Majd tanúbizonyságot téve hihetetlen önuralmamról (egyben bátorságomról és pofátlanságomról is), lefotóztam a második fogást, a tulajdonképpen ecetes erős paprika darabkával töltött csibefasirtnak megfelelő finomságot is, amit egy igencsak nehéz, de roppant stílusos vasedénykében tálaltak:

Mivel a paprika így csak finom volt, de csípős nem, egy-két fasirtocskára csepegetettem öntöttem bőséggel az itt a teríték általános kellékei között számon tartott jalapeno és habanero extraktumokból. Az biztos, hogy a mexikói konyha nem a jó magyar "kétszer csípős" kategória, legalábbis a nyelvemen nem éreztem a paprikát. Viszont... "egyszer csípős" még lehet... kiderül, ki derül!:)

Szólj hozzá!

Címkék: telefon evés imre vacsora gábor mexikói macedón skopje kristijan

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr122348093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása