HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Új lakás / maradnék

2010.09.01. 19:14 torzonborzocska

Mondtam még tegnap, hogy majd nézünk egy új lakást is. Elsődleges célja, hogy nekem is legyen hol laknom, kényelmesen. Valaki talán azt gondolja, nekem a legmagasabb torony legfelső szobája (azaz a királylány lakosztálya) nem felel meg:) Pedig alvás céljára kiváló.

Délután Kristijan vezetésével elmentünk 3 helyre. Az első egy viszonylag csendes környéken, egy horogkereszttel, továbbá kedves anarchista falfirkákkal díszített iskola melletti épület volt. Második emeleti, 90 négyzetméteres ingatlan 3 szobával, 2 fürdővel. Modern, barátságos, nem tűnt fel, hogy csak 90 nm. Kicsit nekem steril volt. Előnye, hogy ingyen és viszonylag egyszerűen lehet parkolni a környéken. Érdekessége, hogy a liftajtó egyben a lakás ajtaja is (mint az amerikai filmek luxushoteleiben). Nagyon jópofa. Egészen addig, amíg nem találkozol azzal a szituval, hogy megnyomsz egy gombot és vársz 20 másodpercet arra, hogy kiléphess a lakásból... :D

A második (és egyben a befutó) egy 120 négyzetméteres belvárosi ingatlan, szintén 3 kellemes méretű szobával, 2 fürdővel, 3 erkéllyel és egy felbecsülhetetlenül hatalmas (vagy 50 négyzetméteres nappalival. Kamra, pakolós, miegymás, tágas konyha, tetszik. Két hibája van: egyrészt fizető övezetben van, így megoldást kell találni a parkolásra (ez valószínűleg meglesz), másrészt borzalmas a kilátás. Mindenhol valami betont látsz, minden panel jellegű a környéken, ráadásul magasabbra ér.:( Nem nyűgözött le a mostani panoráma után. Előnye viszont, hogy jó a klímája, és meglepően világos, ráadásul csendes, nem mellesleg 5 percre sincs a központ központjától. Kivettük. Áron épp most írja alá a szerződést.

A harmadik lakás egy 16 emeletes panel földszintjén volt, úgy 75 nm, 3 szoba, 2 fürdő, zsibvásár, zsufi. Kedves. Hogy nem kötelező.

Elvben tehát 2 hét múlva költözhetnék oda. Azonban nekem nagyon tetszik a mostani kilátás, élveztem a reggeli sétát és fontos a parkolás is, így nem tiltakoznék a maradás ellen sem. Most jön tehát a negotiation phase. Ha van, akinek az a hely az adottságai miatt szimpatikusabb, mint ez, akkor költözhet ő is, én pedig stipi-stopi, maradok.  (Épp az előbb csodáltam meg egy Ferrari 360 Spidert felülnézetből...)

Szólj hozzá!

Címkék: lakás áron kilátás skopje kristijan

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr152265115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása