HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Rablét = relax

2010.11.07. 08:50 torzonborzocska

A fogság első napján egészen hasznosan töltöttem. A tanácsoknak megfelelően pihentem.

Ez nálam abban merül ki, hogy a verőfényes napsütésre és túlcsorduló mozgásigényemre való tekintettel délelőtt felszaladtam a kereszthez a Vodnóra (majd persze vissza, mert ott a látvány megcsodálásán túl sok más dolgot nem lehet csinálni). Az közel félmaratoni távú hegymászás során elért idő nem volt épp világbajnoki, de semmiképp sem feledhető: ún. viszonyítási alapként fogok rá tekinteni, hogy mérhetővé váljon az igencsak szükségszerű fejlődésem! :)

Miután a 2,5 óra igen intenzív mozgás után kipihegtem és újra összevadásztam magam, elmentem a boltba és lőttem magamnak ebédet. Pontosabban csak az alapanyagokat, és főzőcskéztem egy picit. Nagyon jó volt. Lekötött és finom is lett. Tudjátok, mit? Rég volt ennyi időm! :)

Délután igyekeztem 110%-ban lusta ember benyomását kelteni: evés után aludtam, majd később olvastam (és közben ismét elaludtam), neteztem, tévéztem és játszottam az XBOX-szal (:D), de semmi különösebben hasznosat nem csináltam és nem is törekedtem erre. Ilyen is kb. évente egyszer esik meg velem.

Kicsit olyan, mintha nyaralnék. Talán hétfőn mégsem fogok annyira sietni a konzulátusra az új papírokért... ez egész kibírható! :D (Valószínűleg a negyedik napon már borzalmasan unnám és utálnám, de most felüdülésnek hat, főként az eheti stresszadagom után.

Hogy ma mit fogok kezdeni magammal, azt még nem tudom, aggodalomra azonban semmi ok, a mellékelt ábra alapján mindig feltalálom magam! ;)

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége xbox evés szabadidő kirándulás kereszt futás skopje vodnó

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr522429820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása