HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Nem demagóg!

2010.09.01. 18:56 torzonborzocska

Megvolt az első munkanap. Reggel egy sétával indítottam, 25 perc alatt jutottam be a lakásból a városközpontban lévő irodába.
És ebben már benne van az az 5 perc is, amit a házunk előtt állva töltöttem. És nem azért, mert veszélyes és lehetetlen átkelni az úton. Ahol lámpa van, ott csak a kanyarodókra kell figyelni, egyébként viszonylag biztonságos. Ahol nincs lámpa, ott mondjuk valóban életveszélyes... node. Amiért álldigáltam, az a dudakórus volt. Megpróbáltam rájönni, hogy egy ránézésre normális forgalomban, ahol az első zöldön átjut mindenki, miért dudál szinte folyamatosan valaki. Jelentem, nem tudom. Azóta konzultáltam rutinosabb játékosokkal is, de valójában senki sem tudja. A macedónok sem. Áron szerint ezzel kívánják demonstrálni, kinek mekkora...

Az irodában kaptam sok-sok olvasnivalót, de szerencsére nem pistultam bele, mert mindig volt egy meeting, egy vendég, egy valami, ami "megzavart", de mégis plusz infókkal szolgált a feladattal kapcsolatban, segített szövögetni a mostanra nagyjából kialakult virtuális térrácsom virtuális pókhálóját (ami aztán felfogja a későbbi morzsabogárkákat... ebbe nem megyek bele, mert messzire vezetne).

Délelőtt bejött hozzánk Ivan. Ivan projektmenedzser, a többiek elmondása szerint kábé az egyetlen ember, aki dolgozik és érdeklődik és hajt ügyféloldalon. Farmer, póló, eros ramazzottis fizimiska. Vagyis nem. Olyan volt kicsit, mint Győzike soványan. Talán még olyanabb, ha a gesztusait és az akcentusát is nézzük. Szimpi alak, jól beszél angolul (bár minden macedón, akivel eddig találkoztam, igen jól beszélt!). A pólóján kicsit megakadtam. Egy állami, hő- és vízerőműveket felügyelő (irányító) vállalat egyik főosztályvezetőjeként a következő felirat díszelgett a T-shirtjén:

"It's easy being green today. Protect environment."

No sebaj. Délben Szilvi és Áron elmentek vele ebédelni, ahol kifejtette az év öltetét: (ATTENTION!): mivel sok ember van, akit nem köt le a napi munkája eléggé, és ezért a szappanoperákról, celebekről, miegymásról cseveg és netezik, hasznos lenne, ha beszerelnének egy tűzhelyet, sütőt az iroda konyhájába. Így a nők tudnának főzni napközben otthonra!

Szociális és munkaügyi miniszternek Ivant! És követelem, hogy a pontot vegye fel a Kétfarkú Kutya Párt is a programjába! (Bár Ivan szerintem komolyan gondolta...)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya demagóg kétfarkú áron városnézés duda ivan szilvi

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr192265069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása