HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Ló koszt

2010.10.21. 20:49 torzonborzocska

Múlt hétvégén elszomorítóan rossz idő volt mindenfelé a környéken, emiatt elmaradt a nagy kirándulás. Na de majd most!
Most időben csekkoltam az időjárást, Katerina ajánlása alapján Thessaloniki (tudom, magyarul Szaloniki, de az furán hangzik) az elsődleges úticél (a további célpontok begyűjtése folyamatban):

 

 

 

 

 

 


Mint a mellékelt ábra mutatja, kivételesen szép, őszies időnk lesz. Ez örömteli. Ugyanis ha ott süt a nap, akkor általában tiszta a levegő is. Ha pedig kék az ég és sok a fény, nagyon jó képeket lehet csinálni! Végre!:)
Már hetek óta alig láttam a napot, kifejezetten hiányzik... vajon fürdőgatyát érdemes vinnem?

Már neki is láttam utánaolvasni, mit is lehet ott látni, mit nem szabad kihagyni. Sőt, megkérdeztem kollégáimat is ugyanerről. Bárcsak ne tettem volna! Persze hasznos tudni, hogy nagyon jól lehet vásárolni, főként a körgyűrű mentén, de kissé kiábrándító, hogy senki sem javasolta különösebb elánnal, hogy tegyek egy kiadós sétát a város szívében. Azt mondták, nem nagy durr. Persze ennek is van előnye: ha nincsenek túlzott várakozások, nehéz nagyon pofára esni...
Teendő? Van. Komoly kutatómunkát kell végezni annak érdekében, hogy célirányosan tudjak bámészkodni 2 napig. Tudtátok, hogy én még életemben nem jártam Görögországban (sem)? Az időzónánkból is most fogok csak másodszor kilépni... :)

 

 

 

 

 

 

 

 



Fontos kérdés: lassan hasznos lenne eldönteni, ott aludjak-e vagy itthon. Ugyanis az út kb. 240 kilométer, nagyjából 2,5 óra. Ez nálam pont határeset. A költségeket nézve - autópályadíjjal együtt - nagyjából ugyanott vagyok, mintha ott szállnék meg: tegnap este végignéztem 10-15 portál összes hostel és hotel ajánlatát és bizony 35 euró alatt csak 2 szállást találtam. Az egyikről egészen lesújtó kritikát olvastam, a másik 34 euró. Ez pedig speciel egy magát 1 csillagosként hirdető hotel... Egy valamirevaló szálláshely 50. Na annyit nem adunk. Low cost utazás lesz, hé!

Apropó ló koszt. Kedves kollégáimat az őrületbe kergetem a nyuszikajával, amit napközben rágcsálok. Az elején nagyon lelkesek voltak, hogy mindig volt sok-sok gyümölcs az irodában. Vittem majd' minden nap egy fél kiló-kiló idénygyümit, hogy legyen mit enni. De mostanra a füge eltűnt a boltokból, a barack itt nem olyan népszerű, mint otthon, a gazdaságosnak tekinthető szőlő-körte-banán trió tagjaitól pedig egyre könnyebben sokallok be. Úgyhogy mostanság a szintén olcsónak tűnő zöldségeket eszem. Vöröskáposzta, uborka, répa. Kilószám. Naponta. Mintazerge. De nekem kell és szabad is, hiszen én vagyok King Bunny!*

 

*Egyszer azt találtam mondani, talán a Pelisterben ülve, mikor épp mindenki készült hazamenni, hogy "én leszek a király (=>King), mostantól pár napig enyém az egész ház". Mivel percekkel korábban még épp répát rágcsáltam (némi csokival tuningolva az egészséges életmód jegyében), az egyik kollégám megjegyezte, hogy tökéletes playboy-lakás lesz. Van benne nyuszi, nevezetesen épp Tapsi Hapsi (=>Bunny) is rögtön. Kate pedig kapva kapott az alkalmon és elkeresztelt. Így.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége időjárás utazás hotel görögország zöldség thesszaloniki katerina szaloniki king bunny gymölcs

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr532389555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása