HTML

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • maf fia: Há'ló! Hálló, szőjed a kezed be sűrűn, ne ütlegelj már ilyen sületlenségeket... Büszke vagyok rád,... (2011.02.11. 20:27) Akció!
  • há'ló: Most már legalább a pénztárcámon érzem a macedón tudásom! :P Megtudtad, hogy vigyázni kell rá, mer... (2011.02.10. 05:43) Akció!
  • maf fia: Eddig büszke voltam a nyelvtanodra, erre puff, mindjárt az elején: hülyebiztos....hm, helyesen: bi... (2011.01.30. 15:00) Cél/tudat
  • maf fia: Te nem robotdzsaru vagy, hanem Marhatóni. Ne vidd túlzásba, a Maratoni nem mértékletes sport... Ke... (2011.01.23. 17:27) Roboddzsaru
  • Gatts: Tisztellek és becsüllek... Én nagyjából egy év után ma merészkedtem ki először futni normálisan, m... (2011.01.17. 23:28) Roboddzsaru
  • Utolsó 20

Címkék

Követés

Vac

2010.12.18. 10:45 torzonborzocska

Jujj. Most látom, három hete szűntem meg entellektüel jeleket sugározni. Jó hír: IDEIGLENESEN!

Valójában nagyon is voltam, gondolkodtam, alkottam, csak épp 120%-ban lekötöttek a mindennapi feladatok. Nem unatkoztunk, mindig akadt valami, amin lehetett rágódni vagy épp nevetni.
Másik kifogás: a hideg beálltával necces a fűtés a lakásban. A frissítő alváshoz épp elegendő a hőmérséklet, de sajnos az aluminium burkolatú laptop már túl hideg ahhoz, hogy vágyam támadjon hozzáérni. Max. hozzáfagyni. Íme a MacBook egyik komoly hátránya! :)

Ami érdekes volt, hogy két héttel ezelőttig szokatlanul meleg volt Szkopjéban, nappal nem egyszer volt 20-22 fok is. Aztán megfordult a széljárás, nem kaptunk több meleget a görögöktől. (Nem tudom, ez az esemény milyen relációban van azzal, hogy ismét elutasították a macedónok EU-jelentkezését, de gyanús az időbeli egybeesés...)
Ehelyett a nyakunkba zúdult az otthoniak által már eleget szidalmazott és emlegetett hideg, havas trutymák. Ezen a héten +20 helyett -15-ök röpködtek. Meredek váltás, nem mondom. Kicsit azért nehezemre esett akklimatizálódni, pedig jobban szeretem a nagy hideget, mint a forróságot. Most már ismét elvagyok széthúzott dzsekiben is -10-ben, de a múlt héten kockára fagytam állig begombolva is.

Jut eszembe, éjjel, hazafelé jövet beszélgettem egy határőrrel. Természetes, hogy megnézik, mit hoz/visz az ember magával, de életemben először kérték, hogy nyissam ki a tank fedelét és a motorháztetőt is.
Én: - "Még sosem néztek be a motortérbe. Mégis mit keres?"
Ő: - "Sosem lehet tudni. Egyébként csak fel akartalak frissíteni egy kis mozgással."

Szimpi, nem? Összekapcsolja a bel- és a közlekedésbiztonságot. Egyébként teljesen egyetértettem vele. Tényleg. A -14 fokban elég volt 3 perc pulcsiban a kocsin kívül, hogy Röszkétől Kecskemétig remegjek max fűtés mellett is. :)

Szerb kollégája viszont szerintem nem emberbaráti szimpátia okán bosszantott fel a múlt héten hasonló (vagy épp még pocsékabb) időjárási körülmények között. Miután autóztam 400 kilométert szakadó hóesésben, az első rendszámtáblámon mintegy egy centi tükörjég figyelt. A keretnél is kijjebb ért, olyan vastag volt. Ugyan a rendszám a jég átlátszósága okán olvasható volt, ő mégis azt kérte, ugyan takarítsam már le, hogy még jobban láthassa. Gondolta, majd elkezdem kaparászni (legalábbis tett egy utalást egy mozdulatával erre), ő pedig röhög a bódéjából.
Hát nem. Hátraszaladtam a jégoldóért, befújtam az egészet, szóltam a havernak, hogy 2 perc múlva jöhet megnézni az eredményt és visszaültem a meleg kocsiba. Morc lett egy picit. De aztán 2 perc múlva elengedett, mert tényleg sikerült a menőver és leoldódott a jég.

Így járt!

Szólj hozzá!

Címkék: magyar időjárás szerb macbook hideg határőr jég macedónia skopje

A bejegyzés trackback címe:

https://skopje.blog.hu/api/trackback/id/tr552523513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása